W przypadku potrzeby zgłoszenia przeglądu technicznego, usterki czy uruchomienia procedury zakupu aparatury, prosimy o zapoznanie się z niżej dostępnymi dokumentami lub zapraszamy do kontaktu telefonicznego z Działem Aparatury Badawczo-Dydaktycznej
Instrukcja postępowania
(zgłoszenia serwisowe)
Dokument opisujący kolejne kroki postępowania
dla potrzeb utworzenia zgłoszenia serwisowego
Druk
zapotrzebowania
Dokument zapotrzebowania musi zostać utworzony
poprzez dedykowany generator
Wniosek o finansowanie zakupu aparatury naukowo-badawczej o wartości powyżej 10.000 zł, a nieprzekraczającej 500.000 zł
Obecna forma wniosku (strony nr 21 i 22 Uchwały)
Procedura
udostępniania infrastruktury
badawczej ŚUM
Udostępnienie infrastruktury badawczej jest możliwe po złożeniu oraz zatwierdzeniu wniosku
Zapraszamy do kontaktu
Dział Aparatury Badawczo-Dydaktycznej
ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
tel.: 32 208 35 15
e-mail: aparatura@sum.edu.pl